Op 11 januari is er een overeenstemming bereikt met de eigenaren van Green Guard B.V. over de overname. Richting de markt zal er in de komende tijd niet veel veranderen en zal het persoonlijk contact onverminderd aandacht krijgen. Wel zullen de contact- en adresgegevens wijzigen.

Eric van Oss, directeur van Greenmax: “Green Guard B.V. zal een zelfstandige entiteit binnen de groep blijven, en wordt gevestigd
op onze locatie in Heeswijk-Dinther. Vanzelfsprekend zullen we wel kijken hoe we alle bedrijfsonderdelen zo effectief en goed mogelijk kunnen laten samenwerken”. Voor de klanten zal de wederzijdse input van kennis, optimalisatie van het assortiment en grotere slagkracht zo snel mogelijk zichtbaar moeten zijn.

Met de voortzetting van Green Guard B.V. zijn beide bedrijven extra actief op zoek naar innoverende, natuurlijke en duurzame oplossingen voor problemen in de groene sector. Steeds meer klanten weten Green Guard B.V. te vinden en het klantenbestand is in de afgelopen jaren dan ook flink gegroeid. Om verdere groei te kunnen realiseren én de bestaande service te kunnen garanderen is besloten tot verkoop van Green Guard B.V. Dat men hierbij uitgekomen is bij GreenMax is logisch gezien de vele raakvlakken.

Download: Persbericht jan 2022 Overname Green Guard B.V.

Bereikbaarheid
Vanwege de verhuizing is GreenGuard van vrijdag 21 januari t/m maandag 24 januari gesloten. Onze webshop blijft open en onze e-mail info@greenguard.nl blijft gewoon actief. Het verzenden van de bestellingen en uw vragen via de e-mail worden vanaf dinsdag 25 januari weer opgepakt.